IsRat-jäsenyys

Jos haluat liittyä IsRat jäseneksi, ota yhteyttä jäsensihteeriin: juulia.rinta1@gmail.com

Ilmoita nimi, henkilötunnus, osoite ja jäsenyyslaji sekä sähköpostiosoite, johon voidaan lähettää seuran postia. Jos olet ollut aikaisemmin SRL jäsen tai jonkun muun urheiluseuran jäsen, joka käyttää Sporttirekisteriä, niin muista ilmoittaa edellinen jäsennumerosi.

Vakuutus astuu voimaan, kun jäsen on lisätty sporttirekisteriin. Vakuutus on voimassa automaattisesti laskun eräpäivään asti ja kun lasku on eräpäivään mennessä maksettu, vakuutus on voimassa vuoden loppuun asti.

Ilmoita halukkuudestasi liittyä jäseneksi hyvissä ajoin, jäsensihteeri pyrkii vastaamaan sähköpostiisi parin päivän sisällä.

Seuran jäsenhinnat 2020

Seniorijäsen                                                                                   62,00 €
Juniorijäsen55,00 €
Perhejäsen (Seniori)34,00 €
Perhejäsen (Juniori)30,00 €

Jäsenhinta muodostuu Suomen Ratsastajainliiton osuudesta, sekä seuran osuudesta.