Seuran esittely

Tvillikko
©Terhi Mäkelä

Isonkyrön Ratsastajat ry on vuonna 2005 perustettu ratsastusseura. Tällä hetkellä seuraamme kuuluu vajaa 50 jäsentä, joista junioreita yli puolet. Järjestämme kisoja, valmennuksia, kursseja ja muita tapahtumia ja retkiä kaikenikäisille ja -tasoisille hevosharrastajille. Olemme yksi Olympiakomitean tähtiseuroista.

Seuran toiminnan tarkoitus on, että mahdollisimman moni seuran jäsen osallistuu erilaisiin tapahtumiin, kilpailuihin ja harrastetoimintaa omien taitojensa ja kiinnostustensa mukaan. Haluamme edistää ja ylläpitää seuran jäsenten ratsastus- ja hevosharrastusta parhaalla mahdollisella tavalla. Toiminnan tarkoituksena on myös varmistaa, että hevosta kohdellaan hyvin kaikissa tilanteissa.

Teemme tiiviisti yhteistyötä Mäkelän Ratsastustallin kanssa.

Löydät meidät myös Facebookista.