Toiminnan arvot ja visio

Toiminnan arvot

Hevonen

Seuramme toiminnan tärkeimpiä tekijöitä on hevonen. Olennaisena osana toimintaamme ihminen on yhteydessä hevoseen. Tavoitteena on, että hevosta arvostetaan ja siitä pidetään hyvää huolta. Seurassa myös opastetaan hyviin hevostaitoihin.

Ihminen

Kaikki hevosharrastuksesta kiinnostuneet ihmiset ovat tervetulleita seuraamme. Pyrimme järjestämään toimintaa niin, että halutessaan kaikki seuran jäsenet voivat osallistua seuran erilaisiin tapahtumiin.

Tiimityö

Hevosharrastuksessa on hevosen ja ihmisen välistä tiimityötä sekä ihmisten keskinäistä tiimityötä. Tiimityöhön on hyvä harjoitella jo nuorella iällä hyvän harrastuksen parissa.

Toiminnan visio

Isonkyrön Ratsastajat ry on urheiluseura, joka tarjoaa kaiken ikäisille ja tasoisille hevosharrastajille laadukasta hevosharrastamista.